Jak napisać do administracji Facebooka?

Facebook przez wielu użytkowników uznawany jest za portal idealny. Niemniej jednak pomimo ogromnie rozwiniętego systemu zabezpieczeń, jego użytkownicy w dalszym ciągu narażeni są na pewne niebezpieczeństwa. Często można spotkać się bowiem z mową nienawiści, a nawet z zastraszaniem przez połączony z Facebookiem komunikator internetowy. Wówczas jednym z rozsądniejszych rozwiązań jest skontaktowanie się z administracją. W związku z tym jak napisać do administracji Facebooka?

Jak napisać do administracji Facebooka przez wysłanie wiadomości?

Jeśli zastanawiamy się jak napisać do administracji Facebooka? To najłatwiejszym sposobem jest po prostu wysłanie im wiadomości. Oczywiście można to zrobić na kilka różnych sposobów. Po pierwsze jednak warto skorzystać z opcji oznaczonej jako „Uzyskaj pomoc lub zgłoś”. Ta forma kontaktu z administracją Facebooka sprawdza się w momencie, kiedy zauważyliśmy post, który rażąco narusza zasady bezpiecznego korzystania z portalu. Po kliknięciu we wspomnianą już opcję, pojawi nam się kilka możliwości do wybrania, które odnoszą się do tego, co jest powodem kontaktu z administracją. Jeśli nie znajdziemy odpowiedniego powodu, wówczas możemy wybrać opcję oznaczoną jako „inny powód”, by sprawdzić kolejną listę kategorii. Finalnym etapem jest kliknięcie przycisku „Dalej”, a nasze zgłoszenie trafi do administratorów portalu.

Drugą możliwością odnośnie tego jak napisać do administracji Facebooka, jest możliwość oznaczona jako „Zgłoś problem”. Warto z niej skorzystać w momencie, kiedy strona nie działa poprawnie lub po prostu chcemy zgłosić nie odpowiednie zachowanie innego użytkownika. Wówczas wybieramy ikonkę znaku zapytania, która znajduje się w prawym, górnym rogu, a następnie wybieramy wspomnianą już opcję „zgłoś problem”. Kolejno wybieramy czego ten problem dotyczy i po krótce go opisujemy. Finalnie klikamy „Dalej”, a nasze zgłoszenie trafia do administracji.

Jak napisać do administracji Facebooka, by wyrazić swoją opinię?

Często zdarza się tak, że chcemy wyrazić swoją opinię dotyczącą portalu bądź zasugerować w nim pewne zmiany. Wówczas zastanawiamy się jak napisać do administracji Facebooka i przekazać im nasze spostrzeżenia? Otóż mamy do wyboru dwie kategorie oznaczone jako:

  • opinia o funkcji
  • opinia o Centrum pomocy

To właśnie za pośrednictwem tych dwóch funkcjonalności, możemy zdecydować się na przekazanie naszej opinii lub sugestii administracji Facebooka. Warto pamiętać, że Facebook jasno podkreśla, że dokładnie i rzetelnie czyta wszystkie opinie i pomysły od swoich użytkowników, jednak nie zawsze ma on możliwość zareagować na wszystkie wiadomości jakie wpłynęły do administracji. Warto w tym momencie również zaznaczyć, że niestety nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z administracją Facebooka poprzez chociażby chat czy wiadomość e-mail. Omówione powyżej sposoby są więc jedyną szansą na to, by po pierwsze zgłosić problem z danym postem lub użytkownikiem do administracji, a po drugie, by przekazać im swoją opinię i propozycje ulepszeń.